Skip to content
Menu
Blog Informacyjno Reklamowy
  • Nieruchomości
  • Budownictwo
  • AGD
  • Komputery
  • Prawo
  • Lista artykułów
Blog Informacyjno Reklamowy

Instagram jako narzędzie reklamy

Opublikowano 5 lutego 2022

Reklama w social mediach to bardzo skuteczna metoda, by dotrzeć do klientów. Najbardziej popularna platforma, Facebook, ma coraz bardziej liczną i liczącą się konkurencję np. z roku na rok rośnie liczba użytkowników Instagrama (dane z tego roku mówią o ponad 800 milionów użytkowników).

Przeznaczony głównie do publikacji zdjęć Instagram jest doskonałym narzędziem reklamy. By za jego pomocą zbudować pozytywny wizerunek firmy, zwiększyć popularność oferowanych produktów i usług należy trzymać się kilku ważnych zasad.

  1. Publikowane zdjęcia muszą być estetyczne, niebanalne (ciekawe ujęcia i kadry), wyróżniające się, dlatego opanowanie edytora do ich obróbki może okazać się istotną umiejętnością.
  2. Treść, krótki opis, relacja powinny być regularnie zamieszczane (najlepiej wg. stworzonego wcześniej harmonogramu). Filmy video (typu „behind the scenes”), które cieszą się największą popularnością, powinny być krótkie i treściwe.
  3. 3. Ustawienie biogramu z linkiem do swojej strony internetowej ułatwi odwiedzającym fanpage    szybkie przekierowanie do strony internetowej.
  4. 4. Stosowanie hasztagów – odpowiednio dobrane i sprecyzowane pozwalają szybko wyszukać interesujący obszar i dotarcie użytkowników do profilu.
  5. 5. Profil musi być prowadzony w sposób aktywny – zachęcać do udziału w konkursach, oznaczania produktów, nawiązywania relacji.

Dlaczego warto korzystać z Instagrama jako narzędzia reklamy? 

Z Instagrama korzysta coraz więcej młodych ludzi, którzy są otwarci na nowinki. Krótka i treściwa forma reklamy jest dla nich najbardziej atrakcyjną formą reklamy, dlatego chętnie promują produkty między sobą. Osiągnięcie dużych zasięgów organicznych, szybkie promowanie, budowa silnej pozycji marki, które ma służyć zwiększeniu sprzedaży jest efektem, na który nie trzeba długo czekać.

Reklama w social mediach jest dziś konieczna – każdy, kto chce zbudować silna markę musi posiadać konto na jednym z portali – Facebooku lub Instagramie. Dobry plan marketingowy, kreatywność i odrobina determinacji to podstawa sukcesu reklamy w social mediach.

Archiwa

  • kwiecień 2022
  • luty 2022
  • wrzesień 2021
  • luty 2021
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • marzec 2019
  • grudzień 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • wrzesień 2016
  • styczeń 2014
  • maj 2013
  • kwiecień 2012
  • maj 2011
  • grudzień 2010
  • sierpień 2010
  • marzec 2010

Kategorie

  • AGD
  • Bez kategorii
  • Budownictwo
  • Dom
  • Finanse
  • Komputery
  • Marketing
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Ogród
  • Polityka
  • Prawo
  • Społeczeństwo
  • Sport
  • Technologia
  • Transport
  • Turystyka
  • Uroda
  • Usługi
  • Zdrowie

Ostatnie wpisy

  • Nauka gry na gitarze – możliwości są ogromnę
  • Gdzie się zwrócić o pomoc przy wyborze instrumentu?
  • Instagram jako narzędzie reklamy
  • Doradztwo logistyczne – dlaczego warto w nie inwestować?
  • Opiekunka do osób starszych – jaki jest zakres obowiązków?
  • RODO od strony prawnej – co musisz o nim wiedzieć?
  • Jak opiekować się starszą osobą z osteoporozą?
  • Adwokat i radca prawny – czym się różnią?
  • Reklama poprzez facebook
  • Jak zadbać o wizerunek swojej firmy on-line?
  • Produkcja reklamówek z logo dla firmy – czy warto?
  • Nietolerancja laktozy
  • Najlepsze źródła wapnia w diecie dziecka
  • Chcesz poprawić wygląd brzucha, pośladków i ud? Wybierz fitness ABT!
  • Czarne burgery – nowy trend w fast food

KATEOGORIE

  • AGD
  • Bez kategorii
  • Biznes
  • Budownictwo
  • Dom
  • Finanse
  • Komputery
  • Marketing
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Ogród
  • Polityka
  • Prawo
  • Społeczeństwo
  • Sport
  • Technologia
  • Transport
  • Turystyka
  • Uroda
  • Usługi
  • Zdrowie
©2022 Blog Informacyjno Reklamowy | Powered by SuperbThemes & WordPress