Gadżety firmowe mogą być nie tylko udanym upominkiem, ale również skutecznym narzędziem marketingowym. Jakie z nich polecane są przez specjalistów z agencji reklamowych?
Nie muszą kosztować dużo, aby pozwolić Twojej firmie na przyciągnięcie nowych klientów – obecnie w sprzedaży znajdziemy różne rodzaje gadżetów firmowych, które doskonale sprawdzają się jako upominki dla klientów oraz kontrahentów i dla pracowników.
Dobre gadżety firmowe – czyli jakie?
Zasadniczo, gadżetem firmowym może stać się każdy przedmioty. Niektóre z nich cieszą się jednak większą popularnością od innych, dlatego też możemy spotkać się z nimi tak często w różnych firmach, a także w swoich domach.
Przede wszystkim dobre gadżety firmowe powinny być praktyczne i użyteczne – wtedy szansa, że nie wylądują na dnie szuflady, będzie niższa. Także powinny być atrakcyjne wizualnie, aby były chętnie używane przez klientów. Dodatkowo, musimy pamiętać o tym, że stanowią one wizytówkę darującej je firmy, dlatego powinny cechować się wysoką jakością – trwałością, wytrzymałością, funkcjonalnością.
Popularne gadżety firmowe:
- długopisy i inne artykuły piśmiennicze
- kubki, w tym także kubki termiczne
- smycze i breloki
- koszulki typu t-shirt i polo
- notesy i karteczki do notowania
- kalendarze – książkowe, wiszące, stojące
- pamięci przenośne pendrive
- torby wielorazowe na zakupy
Firma może również dopasować gadżety indywidualnie w zależności od swojego profilu działalności – dzięki temu mogą one przypaść do gustu jej klientów i kontrahentów i natychmiast poprawić jej wizerunek.
Jak zamówić gadżety firmowe?
Chociaż gadżety firmowe możemy obecnie zamawiać samodzielnie, także przez internet, to jednak warto wskazać, że również można zakupić je za pośrednictwem agencji reklamowych.
W agencjach możemy nie tylko otrzymać pomoc przy doborze najlepszych rodzajów gadżetów, ale również uzyskać dodatkowe wsparcie – usługi oferowane przez agencje reklamowe mogą polegać wówczas na doradztwie oraz na projektowaniu graficznym, gdy firma potrzebuje logo lub innych grafik, aby wyróżnić się na tle swoje konkurencji.