Na rynku istnieje wiele przedsiębiorstw, które oferują podobne usługi lub produkty. Aby odnieść sukces w swojej branży, należy się czymś wyróżniać. Niezbędna jest więc odpowiednia promocja, aby pokazać potencjalnym klientom, co do zaoferowania ma nasza firma. Warto prowadzić ją na różnych polach – jednym ze sposobów mogą być reklamówki z logo firmy. Czy warto zdecydować się na takie rozwiązanie?
Produkcja reklamówek z logo firmy – zalety
Reklamówki są niezbędnym wyposażeniem wielu sklepów spożywczych, supermarketów, aptek, księgarni czy też punktów usługowych. Chociaż pełnią one głównie funkcję transportową, mogą stanowić skuteczny sposób na promocję naszej firmy.
Potrafią one w dyskretny sposób wzbudzić zainteresowanie. Dlaczego jest to skuteczne? Potencjalni klienci na każdym kroku są bombardowany setkami reklam i ogłoszeń – dlatego coraz więcej osób, po prostu przestaje reagować na natłok tego rodzaju informacji. Niekiedy nachalna reklama nawet odpycha i zniechęca konsumentów.
W przypadku torebek foliowych z logo sytuacja wygląda inaczej – nadruk nie przeszkadza i nie narzuca się, ale jest dobrze widoczny. Osoba, która kupiła u nas jakiś produkt i niesie reklamówkę, może być zauważona przez wiele osób – na przykład jadąc autobusem lub spacerując po osiedlu.
Zaletą takiego rozwiązania jest też niski koszt reklamy, a jednocześnie duży zasięg promocji. Nowoczesne technologie pozwalają na wydrukowanie każdego rodzaju nadruku, niemal na każdym tworzywie. Dzięki temu, że można zamówić reklamówki z logo w niewielkich ilościach, na tego typu reklamę mogą zdecydować się nawet małe firmy.
Na jakie produkty postawić?
Aby reklamówki z logo służyły skutecznej reklamie, muszą być wytrzymałe i praktyczne. Warto więc wiedzieć, który producent reklamówek wykonuje wyroby, które spełnią wasze oczekiwania. Nie mniej ważne jest ich estetyczne wykonanie oraz zastosowanie wysokiej jakości materiałów – na przykład folii HDPE lub LDPE. Warto postawić na modele w różnych rozmiarach, aby trafiały w potrzeby konsumentów. Duże znaczenie odgrywa też logo. Należy obok niego uwzględnić dodatkowe informacje – na przykład nazwę firmy, adres, stron internetową lub atrakcyjną ofertę.