Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Opublikowano w Marketing

Tanio i skutecznie – jak promować się w internecie?

Tanio i skutecznie – jak promować się w internecie?

Reklama internetowa ma różne oblicza – to nie tylko banery prezentowane na stronach WWW, ale również szereg innych metod, które pomagają firmom w rozprzestrzenianiu swojego przekazu reklamowego. Jak można promować się tanio i skutecznie w internecie?

Jedną z najważniejszych zalet marketingu internetowego jest jego przystępna cena. Internet pozwala na prowadzenie działań marketingowych bez ponoszenia wysokich kosztów, dlatego to świetna propozycja dla każdego reklamodawcy.

Jakie metody e-marketingowe warto wybrać, aby reklama była jednocześnie bardzo skuteczna, a przy tym nie pociągała za sobą wysokich wydatków?

  1. SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron WWW

To jedna z najpopularniejszych metod promocji on-line, która polega na wykorzystaniu mechanizmów działania wyszukiwarek internetowych.

SEO, czyli optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych to metoda, która służy do wyniesienia adresu strony WWW na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania dla konkretnych fraz kluczowych.

  1. Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords

To metoda reklamowa oferowana przez Google, która również bazuje na wyszukiwarkach internetowych.

Pozwala na prezentowanie przekazu w specjalnie oznaczonym boksie na stronie wyników wyszukiwania i na współpracujących stronach.

  1. Reklama w mediach społecznościowych

Posiadanie konta na Facebooku oraz w innych mediach społecznościowych pozwala na jeszcze efektywniejszą promocję, a także wspiera tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i kontakt z jej klientami.

  1. Content marketing

Metoda promocji, która polega na wykorzystaniu wartościowych treści prezentowanych między innymi na blogach firmowych, w formie artykułów sponsorowanych, na forach on-line.

Content marketing pozwala na budowanie trwałych relacji z odbiorcami, zachęcając ich do korzystania z oferty firmy.

  1. E-mail marketing

Najstarsza metoda marketingu on-line, która polega na przesyłaniu wiadomości e-mailowych do odbiorców.

Dzisiaj najczęściej ma formę przesyłania newsletterów oraz innych zamówionych wiadomości, przez co pozwala na osiągnięcie tak wysokiej skuteczności.