Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Opublikowano w Marketing

Tanie metody reklamy internetowej dla małych firm

Tanie metody reklamy internetowej dla małych firm

Reklama w internecie wcale nie musi kosztować fortuny! Z szerokiego wachlarza metod e-marketingowych korzystać mogą także małe firmy. Na co warto się wtedy zdecydować?

Dzięki szerokiej gamie metod e-marketingowych przedsiębiorcy mogą szybko i skutecznie dotrzeć do wielu odbiorców nie tylko lokalnie, ale także globalnie. Reklama on-line to skuteczny sposób na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów, a przy tym wcale nie musi być ona związana z bardzo wysokimi wydatkami.

Reklama w internecie może być także doskonałym wyborem dla mniejszych firm, które nie dysponują tak dużym budżetem na działania marketingowe jak duże korporacje. Jakie metody e-marketingu będą mogły sprawdzić się wtedy najlepiej?

  1. Social media marketing

Reklama w mediach społecznościowych, czyli inaczej social media marketing to jeden z najpopularniejszych sposobów taniej, a nawet darmowej reklamy w internecie!

Najczęściej przedsiębiorcy decydują się wtedy na skorzystanie z reklamy na Facebooku, ale do dyspozycji są także inne serwisy społecznościowe. Założenie i prowadzenie własnej strony na ogół jest darmowe. Można skorzystać z dodatkowych metod płatnej reklamy targetowanej na odbiorców.

  1. SEO – optymalizacja i pozycjonowanie strony WWW

Metoda reklamy on-line określana jako SEO jest obecnie nadal bardzo popularna. Dzieli się ona na dwa typy działań, a mianowicie na optymalizację strony i na jej pozycjonowanie. Celem SEO jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce internetowej.

Działania w zakresie SEO powinny być prowadzone stale, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

  1. Kampanie linków sponsorowanych – Google Ads

Reklamy w wyszukiwarce internetowej są także odpowiednio oznaczane. Najczęściej mamy do czynienia z reklamą Google Ads, czyli z linkami sponsorowanymi umieszczanymi w boksach na stronie wyszukiwarki i w innych serwisach, które z nią współpracują.

Taka reklama cechuje się także wysoką skutecznością i nie jest droga – możemy też samodzielnie ustalić z góry budżet dla danej kampanii reklamowej.

Dla małych firm polecane są także inne metody reklamy – e-mail marketing, marketing szeptany, programy partnerskie.